verslag 6 - Reisverslag uit Mesa Verde Estates, Verenigde Staten van PieterChristien - WaarBenJij.nu verslag 6 - Reisverslag uit Mesa Verde Estates, Verenigde Staten van PieterChristien - WaarBenJij.nu

verslag 6

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg PieterChristien

27 Juni 2017 | Verenigde Staten, Mesa Verde Estates

Het is nu de 25 st juni alweer. We zijn aangekomen in het indianengebied Mesa Verde. Hebben 2 dagen vlak bij Arches gestaan en natuurlijk de bogen gezien. Een pittige wandeling naar de Delicate Arche maar het was de moeite waard. Alleen jammer dat het zo heet blijft. We lopen daarom alleen maar 's morgens vroeg tot ong. 12 uur en dan is het wel gebeurd.
De RV van ons rijdt ong. 1 op 5. Lekker zuipen dus. Moet wel bijna elke dag tanken. Er is trouwens een groot verschil in de gallon-prijs. daar akn soms wel een dollar per gallon verschillen.
We staan vooraan in het Park. Morgen gaan we op zoek naar de indianen en naar de plekken waar ze vroeger hebben gewoond. Uitgehakt in de rotsen. dat ligt achter in het park z'n 35 km rijden
Goed geslapen en en op pad gegaan naar de vroegere woonplaatsen van indianen. Eerst gebouwd in de grond, Later boven de grond en nog weer later in de rotsen. Er is erg veel bewaart gebleven. veel gezien en gelopen, maar morgen gaan we met een gids daadwerkelijk naar een van deze bewaarde steden toe.
Daarna op naar Monument valley

• 27 Juni 2017 - 23:28

Mirjam:

Hallo, jullie zien een boel. Leuk hoor. Goed dat jullie nu weer in een ander gebied zijn. Variatie is leuk. Hopelijk neemt de temperatuur niet weer toe richting Monument Valley. Op die vlakte daar kan het echt heet zijn. Hou er rekening mee dat daar geen campings zijn. Dus weer op tijd even die gallons erin gooien . Goede reis weer en tot het volgende bericht. Gr Mirjam

• 29 Juni 2017 - 19:00

Maaike :

Wat een geweldige reis moet zit zijn zeg! Jullie zien zoveel mooie nieuwe dingen. Gaaf die indianen.
    Ik kan helemaal geen foto's zien... alleen die op whats app. Klopt dat?