verslag 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van PieterChristien - WaarBenJij.nu verslag 2 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van PieterChristien - WaarBenJij.nu

verslag 2

Door: PIeter

Blijf op de hoogte en volg PieterChristien

15 Juni 2017 | Verenigde Staten, San Francisco

Avontuur Yosemite.
Misschien was het al een waarschuwing toen we thuis waren en hoorden dat de Tioga-pas nog niet open was vanwege de sneeuw.

Eergisteren toen we aankwamen op een camping in Midpines op de grens van het park Yosemite West, hoorden we dat de rechtstreekse weg (15 min. rijden) afgesloten was voor het verkeer vanwege vallende rotsen.
Om er te komen moesten we een uur omrijden. Nou dat werden er 3, vanwege wegwerkzaamheden. er was maar één rijstrook beschikbaar. 65 ml en 3,5 uur over gedaan. Goed balen dus. en we moesten ook weer terug.
Toch wel wat gezien en gelopen. Was wel warm rond de 30 gr.
Op de weg terug was er in het park maar een rijstrook beschikbaar dus er uit komen kostte ook al veel tijd. De andere opstopping was er gelukkig niet meer dus daar hadden we geen last meer van.
Toch wel een lange dag waar we meer van hadden verwacht.
Nog even een paar feiten:
America is great (volgens de amerikanen, ziet veel vlaggen)
But:
Roads are real bad
Internet sucks. Kan nog geen foto's downloaden)
Telephone connections are bad.

Maar we genieten wel hoor.
Vandaag even niks doen. Even naar het plaatsje Mariposeom boodschappen te doen. Morgen naar Kings Canyon. Death Valley mogen we niet meer door. (te heet).

• 16 Juni 2017 - 00:01

Mirjam:

Balen van de vertraging, maar ook dat hoort erbij. De wegen zijn in dit deel dus nog steeds slecht. Logisch. Deze staat is al jaren failliet. Onze ervaring is dat het hierna beter wordt. Natuurervaringen ook.Yosemite is op de Tiogapas na niet zo spectaculair. Maar nu gaan jullie steeds meer dingen zien die we in Europa niet hebben. Dus lekker gaan genieten. Ik weet zeker dat dat goed komt. Veel plezier .