verslag 4 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van PieterChristien - WaarBenJij.nu verslag 4 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van PieterChristien - WaarBenJij.nu

verslag 4

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg PieterChristien

20 Juni 2017 | Verenigde Staten, San Francisco

3 dagen geen verbinding met de buitenwereld, wat een verandering is dat. 3 dagen gebivakkeerd op camping Princess in Kings Canyon. Het laatste plekje zeg, De vorige 2 zaten vol. Vlak voor het weekend hè, gaan heel veel Amerikanen kamperen. Wij blij. Nog primitiever dan op Eesveen. Geen verlichting, geen stroom, wel veel toiletten, maar gewoon een gat in de grond met een pot er boven. Geen douches. Die waren te vinden centraal op het park.
Wat een prachtige parken zijn dat. Eerst het dikke/oude bomen park bezocht, het sequouapark. Wat mooi. De bomen heten eerst Woewoemba bomen. Kwam doordat de uilen die in die bomen zaten dat geluid maakten.
Je kan je haast niet voorstellen hoe dik en groot deze bomen zijn.
Tweede dag het Kings canyon bereden helemaal tot aan het eind. Wat een woeste rivier is dat zeg. je weet niet wat je ziet. Wel allemaal op foto en film gezet zodat we dit later nog eens kunnen terug zien. Het wordt hier wel steeds warmer Gisteren in het park was het ook al 34 gr en het koelde gisteren ook niet meer af.
Vandaag 19 jun vroeg vertrokken richting Las Vegas. Kunnen het niet in een keer rijden. We zijn gestopt in Barstow en zitten op een KOA camping met stroom en de hele tijd de airco aan in de RV. 48 gr buiten en het koelt af naar 36gr ong. Wel een straf windje. voor deze omgeving is het ook een record.
Morgen naar Las Vegas, kijken of ik mijn vakantie kan terug verdienen.
We zitten nu aan de koffie. Tot horens

• 21 Juni 2017 - 20:28

Ame:

Jullie hebben al heel veel mooie dingen gezien, ik zou dat ook wel willen meemaken. Maar 48 graden, mijn God, bij 30 begin ik al te puffen. 48 graden het lijkt wel slow cooking. Zorg dat je hoofd koel blijft en geniet zoveel als mogelijk.
    Gr. A en J