verslag 3 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van PieterChristien - WaarBenJij.nu verslag 3 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van PieterChristien - WaarBenJij.nu

verslag 3

Door: Pieter

Blijf op de hoogte en volg PieterChristien

16 Juni 2017 | Verenigde Staten, San Francisco

Hallo daar luitjes,
Was weer een hete dag vandaag ruim boven de dertig graden. En weer wat geleerd.
Vanmorgen geshopt in Midpines Wat een leuke winkeltjes zeg. Cowboy hoed opgehad maar mocht hem niet kopen. De enige Juwelier die mijn horloge kon maken was dicht omdat de eigenaresse een oogoperatie moest ondergaan. Stond een mooie tekst op de deur: Hope to "see" you on Friday.
Ze hebben wel humor die gasten. Trouwens erg vriendelijke mensen. Als je zegt dat je uit Holland komt denken ze Polen. Dus de volgende keer wordt het Netherlands, hoewel ze denken dat het allemaal het zelfde is.
Goed, boodschappen gedaan. 's Middags wilden we naar een heel mooi historisch museum.
Laten we dan eerst maar naar de camping gaan, hapje eten en dan naar het museum gaan. Op naar de camping om te eten toen we ons opeens realiseerden dat we alles bij ons hadden. We zijn omgedraaid, een hapje gegeten op een parkeerplaats naast het museum. Dat is wel iets waar je aan moet wennen.
Mooie dag gehad, heerlijk relaxt. Angels on a horse gegeten met mais en worst. Morgen gaan we verder, maar als ik de berichten lees niet geheel zonder hindernissen.

• 16 Juni 2017 - 07:36

Ilse:

Angrls on the horse ja? Ben wel benieuwd naar een foto daarvan!!

• 16 Juni 2017 - 09:34

Ame:

Angels on a horse, dat vliegt je mond in.
    Het is dus lekker warm, houde zo. Gr, A en Jj

• 18 Juni 2017 - 20:43

Henny Posthuma:

He Pieter en Christien. Een heel avontuur. Al veel gezien en gedaan. Alcatraz en de Goldengate Bridge. Lijkt me geweldig. Wij zijn vandaag met de fiets over het Oud Diep gefietst. Is toch even anders

• 18 Juni 2017 - 20:49

Henny Posthuma:

Jammer van Josemite-park. Jammer ook dat internet niet geweldig is. Miste de foto's al. Maar goed dat komt wel weer als jullie thuis zijn. Veel plezier. Groet Geert en Henny